vruchtbaarheidsanalyse

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met gezondheid.

Moderator: Moderators

Re: vruchtbaarheidsanalyse

Berichtdoor G.U. » do jun 15, 2017 08:56

Der is in belgie toch een rechtzaak om geweest om een aangekochte stier die ook alleen maar van voren dekte
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Henk » do jun 15, 2017 11:01

snatske schreef:Wij hebben een stier los bij de melkkoeien lopen, en tot nog toe ging dat altijd goed.. Echter sinds wij WIFI in de stal hebben begint de stier de melkkoeien ook aan de verkeerde kant te dekken en lopen de vruchtbaarheidsresultaten terug.

Herkennen jullie dit probleem, en wat is er aan te doen? Ik ben ten einde raad..

Wordt vaak lacherig over gedaan. Maar er zijn mensen die ziek worden van straling en dus ook de wifi dus waarom zou dat geen invloed kunnen hebben op dieren...
Verder is een stier tussen de koeien uiteraard een verzoek tot vroegtijdig overlijden...
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor wijnbergen » vr jun 16, 2017 20:20

snatske schreef:Wij hebben een stier los bij de melkkoeien lopen, en tot nog toe ging dat altijd goed.. Echter sinds wij WIFI in de stal hebben begint de stier de melkkoeien ook aan de verkeerde kant te dekken en lopen de vruchtbaarheidsresultaten terug.

Herkennen jullie dit probleem, en wat is er aan te doen? Ik ben ten einde raad..

Wifi uitzetten en een 4g abonnement nemen.
wijnbergen

Interesses: Jersey

Berichtdoor Sander » vr jun 16, 2017 20:43

ja lijkt me ook :arrow: eerst wifi uitzetten en kijken of het probleem zichzelf oplost.
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Vorige

Keer terug naar Koe en gezondheid