Moderator: Moderators
grotehar schreef:klopt helemaal henk, maar daarbij dan nog slechts de opmerking dat het bedrijf dan wel gelegen moet zijn in een gebied zonder ecologische belemmeringen want van die verplichting tot ammoniak emissiereducerende maatregelen wordt je niet vrolijk![]()
guus j schreef:grotehar schreef:klopt helemaal henk, maar daarbij dan nog slechts de opmerking dat het bedrijf dan wel gelegen moet zijn in een gebied zonder ecologische belemmeringen want van die verplichting tot ammoniak emissiereducerende maatregelen wordt je niet vrolijk![]()
dus in NL is een bedrijf nooit te verkopenoptimist dat je ook bent ouwe har
![]()
Roderick schreef:Is nie optimistisch nee![]()
...........maar volgens mij wel gedeeltelijk waar.
![]()
Ik weet van een bevriende makelaar in NL, dat bedrijven met weinig grond (kleiner dan 40 ha), of veel verspreide grond en oude gebouwen gewoon TOTAAL niet lopen.![]()
Enigste dat nog een beetje lekker loopt zijn de 50-60 ha + bedrijven met nieuwe gebouwen, die door wegkopelingen gekocht worden.![]()
Ook het aantal wegkopelingen droogt langzaam op, dus ook die bedrijven wordt langzaam moeilijker.![]()
Wie moeten die kleine bedrijven anders ook gaan kopen![]()
......een bedrijf erbij kopen is voor veel niet weggelegd, en nieuwe starters zijn er nie echt veel wah.
Een wegkopeling is niet tevreden met 30 ha en ouwe meuk.![]()
Roderick schreef:Een wegkopeling is niet tevreden met 30 ha en ouwe meuk.![]()
Henk schreef:Tuuk nie want hij was toen meteen failliet...![]()
8 euro...![]()
...ik kocht 9 jaar geleden nog voor onder de 8 gulden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten